Prowadzenie firmy to trudne zadanie. Trzeba pozyskiwać klientów, trzeba być ze wszystkimi sprawami na bieżąco, a do tego dochodzi jeszcze dbanie o klientów. Jeśli się nie da o klientów to niestety, ale nie będą oni chcieli z tą firmą współpracować. Konkurencja jest bardzo duża, a zatem jeśli nie dopilnujemy tego to nagle się okaże, że firma przestaje być rentowa. Problem w Polsce polega na tym, że zamiast inwestować w jakieś małe drobiazgi jak chociażby krówki reklamowe to my szukamy droższych rozwiązań. Problem polega również na tym, że kiedy jest dobrze to nic nie robimy i nie zależy nam na promocji. Dopiero, kiedy firma zaczyna się walić to zaczynamy szukać przyczyny i łapiemy się każdej metody. Czy nie lepiej byłoby po prostu inwestować bez okazji w słodycze reklamowe? Niech one będą na stałym wyposażeniu naszej firmy i wtedy każdy klient, który coś kupi czy po prostu skorzysta z usług będzie mógł dostać cukierka. To wiele nie kosztuje, a bardzo dobrze poprawia wizerunek całej firmy. Tak się robi na zachodzie i my również musimy się tego nauczyć. Nie czekajmy na ostatnią chwilę, bo wtedy będzie za późno i nawet najlepsze krówki reklamowe mogą nam nie pomóc. Bardzo dużo osób wyszukuje w sieci informacji na tematy krówek, a to oznacza, że zainteresowanie z dnia na dzień jest coraz większe. Firmy, które sprzedają krówki pozyskują nowych klientów, a Ci dzięki promocji mają swoich nowych. Zauważmy, jakie to jest dobre rozwiązanie i ile osób jest wstanie zarobić. Właśnie to jest biznes, który jest bardzo pomocny i bez którego promocja byłaby o wiele bardziej trudna. Na szczęście ktoś wpadł na taki pomysł i stworzył skuteczną kampanię, która daje pozytywne efekty. Krówka musi bardzo dobrze wyglądać, ale i musi bardzo dobrze smakować. Jeśli uda się spełnić te dwa ważne warunki to promocja uda się w 100% i o to właśnie chodzi. Wiemy, kogo szukać i wiemy gdzie szukać, a zatem nie traćmy czasu tylko szybko zamówmy konkretną ilość cukierków reklamowych. Jeśli chodzi o zamawianą ilość to lepiej będzie koncentrować się na większej ilości niż na mniejszej. Lepiej żeby nie zabrakło nam krówek wtedy, kiedy pojawią się nowi klienci. Pamiętajmy również o tym, że trzeba dbać o wizerunek na każdej płaszczyźnie, bo tylko wtedy przynosi to najlepsze rezultaty. To właśnie dla najlepszych efektów jesteśmy wstanie wiele poświecić. Jeśli są one widoczne to tym bardziej nas to mobilizuje do dalszej pracy. Bez efektów niestety firma nie jest wstanie skuteczne walczyć z innymi konkurencyjnymi firmami.