Cukierki reklamowe ? opinia

Któregoś dnia do naszej firmy zawitał pewien pan, przedstawiając się jako przedstawiciel handlowy jednego z lokalnych producentów cukierków reklamowych. Przywiózł ze sobą pokaźnych rozmiarów walizkę, a w niej próbki czekoladek i cukierków, którymi zaczął nas częstować. Na początku nieufnie podchodziliśmy do jego osoby, gdyż przedstawiciele handlowi nie kojarzą nam się zbyt dobrze. Po pewnym czasie jednak postanowiliśmy dać mu szansę i zapytaliśmy o to, co konkretnie ma nam do zaoferowania. Okazało się, że jego firma produkuje w hurtowych ilościach czekoladki reklamowe z nadrukiem na opakowaniu. Spróbowaliśmy po kolei każdych z oferowanych rodzajów czekoladek, odkładając na bok te, które najbardziej nam smakowały. Wśród nich znalazły się między innymi czekoladki klasyczne, czyli deserowe, mleczne, a także pomarańczowe. Każda z nich była zapakowane w inny rodzaj opakowania, co miało udowodnić duże możliwości techniczne, posiadane przez tego producenta. Zapytany o cenę, odpowiedział że zamówienia na czekoladki i cukierki reklamowe są za każdym razem wyceniane indywidualnie. Na cenę mają bowiem wpływ takie parametry jak wielkość opakowania oraz ilość czekoladek mieszczących się w środku. Mimo to podsunął nam wydrukowaną kartkę z przykładowymi cenami dla najczęściej zamawianych ilości. Zrozumieliśmy wtedy, że oferowane nam cukierki reklamowe są tanie, a przy tym smaczne i dobrej jakości.

Zdecydowaliśmy szybko że zaryzykujemy i złożymy testowe zamówienie na pierwszą partię cukierków. Na pierwszy ogień poszły oczywiście klasyczne krówki. Ustaliliśmy, że zamówimy 15 kilogramów, a na opakowaniu umieścimy tylko logo naszej firmy. Jeżeli cukierki reklamowe przyjmą się i zauważymy wzrost sprzedaży dzięki nim, zamówimy większą ilość i może wprowadzimy jakieś modyfikacje do projektu – tak powiedzieliśmy przedstawicielowi. Na miejscu podpisaliśmy zamówienie, a ten obiecał jeszcze tego samego dnia wysłać do nas projekt nadruku na opakowaniu, który bardzo przypadł nam wszystkim do gustu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *